We kennen allemaal wel de websites waar zo veel inhoud, zo veel links, zoveel keuzes te vinden waren, dat het hoofd ervan draaide.
Als u ook zoveel content produceert, betekent dit nog niet, dat u dit aan iedereen op hele wereld tegelijk moet laten zien!
• Bepaal uw prioriteiten en de stukken die dit ondersteunen
• Zoek uit hoe u van uw lezers maximale inzet krijgt
• Focus op enkele stukken
• Verwijs door naar aanverwante artikelen
Focus op kwalitatieve content: Less is more!
1. Als dit uw focus wordt , zal het ook gemakkelijker zijn voor uw klanten om zich te focussen.
2. Maak gebruik van sociale media, mobiele telefoon, website, e-mail en print- om de gespecialiseerde inhoud te bevorderen. Gebruik alle kanalen!
3. Zoek naar follow-up mogelijkheden waar extra content gebruikt kan worden
4. Ontwikkel een content kalender, zodat nieuwe content kan worden toegevoegd aan de mix en oude content opgekuist kan worden.
5. Profileer u als expert en schrijf alleen relevante inhoud.
Door meer tijd te investeren in kleinere hoeveelheden kwalitatieve content, krijgt u uiteindelijk meer waardering van uw klanten: Less is more!