We kennen allemaal wel de websites waar zo veel inhoud, zo veel links, zoveel keuzes te vinden waren, dat het hoofd ervan draaide.

Als  u ook zoveel  content produceert, betekent dit nog niet, dat u dit aan iedereen op  hele wereld tegelijk moet laten zien!
•    Bepaal uw prioriteiten en de stukken die dit ondersteunen
•    Zoek uit hoe u van uw lezers maximale inzet krijgt
•    Focus op enkele stukken
•    Verwijs door naar aanverwante artikelen

Focus op kwalitatieve content: Less is more!

1.    Als dit uw focus wordt , zal het ook gemakkelijker zijn voor uw  klanten om zich te focussen.
2.    Maak gebruik van sociale media, mobiele telefoon, website, e-mail en print- om de gespecialiseerde inhoud te bevorderen. Gebruik alle kanalen!
3.    Zoek naar follow-up mogelijkheden waar extra content gebruikt kan worden
4.    Ontwikkel  een content kalender,  zodat nieuwe content kan worden toegevoegd aan de mix en oude content opgekuist kan worden.
5.    Profileer u als expert en schrijf alleen relevante inhoud.

Door meer tijd te investeren in kleinere hoeveelheden kwalitatieve content, krijgt u uiteindelijk meer waardering van uw klanten: Less is more!

Tot onze klanten behoren:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-19494074-1', {'cookieDomain':'auto'});ga('set', 'anonymizeIp', true);if (!Drupal.eu_cookie_compliance.hasAgreed()){ window['ga-disable-UA-19494074-1'] = true; }ga('send', 'pageview');