Studies hebben uitgewezen dat men een veel hogere conversie-rate bereiken kan met ECHTE beelden.
Stockbeelden worden door de bezoekers van uw website als fake gepercipieerd en daarom ook geïgnoreerd.

Echte beelden scheppen vertrouwen en steunen de betrouwbaarheid van uw merk. Er ontstaat empathie.

U kan dit trouwens ook op uw eigen website testen met een A/B tester. Hierbij worden van uw webpagina twee versies aangemaakt. Bvb eentje met een stockbeeld en eentje met een eigen beeld, bvb een groepsfoto, foto van de winkel etc. Tijdens de test worden de resultaten voor beide pagina's gemeten zodat u na afloop van de test perfect weet welk foto beter scoort.

Lees het volledig artikel onder : Enough of Stockphoto's

 

Tot onze klanten behoren:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-19494074-1', {'cookieDomain':'auto'});ga('set', 'anonymizeIp', true);if (!Drupal.eu_cookie_compliance.hasAgreed()){ window['ga-disable-UA-19494074-1'] = true; }ga('send', 'pageview');